2009-02-19

Award och utmaningar..

Sista tiden har det ramlat in awarder och en utmaning. Tusen tack snälla ni! Jag samlar ihop dem i ett inlägg:

Awarden Kreativ Blogger har jag fått från gulliga bloggarna
Rost och Rosor
som älskar lila och rostiga, vackra saker med patina...
Wilda Stenlyckan
lapplandstjejen med vovve som tar underbart fina naturbilder...
Awarden 'Your Blog is Fabulous' och Utmaning 1 kommer från
Swede Caroline
Utlandssvenskan som handlar Ahlgrens o Knackebrod på IKEA i Brooklyn...
Här är min "Kan-Ej-Vara-Utan-Lista"
1. Min underbara familj
2. Skärgården o Havet
3. Min säkra kamera
4. Kaffe o Choklad
5. Pärlor och annat Glitter.......(trist va?! Inga spännande överraskningar här, inte..)

Utmaning 2 är från pärliga tjejen som är en hejjare på Flat Spiral Stitch Pärlugglan
Den lyder:
"Välj sjätte bilden i sjätte mappen och kasta upp den på bloggen!
Här kommer den: Foto från i maj i fjol -Huvudstaden Strandvägen. Den får väl påminna om att det snart blir vår igen!

Så, det var det!! Jag tackar och bockar -och skickar vidare till alla som kikar in och som kommenterar hos mej -ni är alla värda alla awarder som finns!
Thanks for the nice awards!! I send them to all of you.

1 kommentar:

Pärlugglan sa...

Oj, :) nu måste jag ju sätta fart och göra lite fler Flat Spiral Stitch, hi hi. Tack för berömmet!

Vilken härlig bild du hittade för resten, riktig vår- och sommarkänsla. Och du har gjort så många läckra smycken.