2009-04-28

Vår-smycken!


Lite nya, pärliga smycken för att fira våren!
Långt halsband i rosa, vitt o brunt. Större kvadratisk rosa pärla i silverfolierat glas -muranostil. Vita snäckskalspärlor, sötvattenspärlor samt blandade glaspärlor.
Matchar fint till krispiga rosa tulpaner!

Some new jewelerys to celebrate the spring:
Long necklace in light pink, white and brown -just perfect to pink tulips!
Till min rådgivare, som antagligen tror jag har fått fnatt: .. har jag missat att "fokusera på objektet" här..Är det tulpanerna jag vill visa, eller smycket....Ja, det ena goda behöver väl inte utesluta det andra....eller hur?!

8 kommentarer:

Smycka sa...

Ser jätteläckert ut!

Kram
Ulrica =o)

Mitt hvite hus sa...

Virkelig vakkert smykke , nydelige farger du har satt sammen O=)

Klemmer til degO=)

Elisa Day sa...

Så vackert smycke! Jag är så nöjd med armbandet jag köpte av dig. Den ljusar upp min dag när jag har på mig den. Kram

Anonym sa...

Såå vårliga och fina smycken du gör, du är jättekrativ

Ha en bra dag

Kram Lena

Katta sa...

Fint! Söt pense i förra inlägget med. Vet du att det blivit lediga platser till bloggträffen? Kolla hos Lotten om du är intresserad. Kram Katta

Allt möjligt och omöjligt sa...

Härlig rosa kombination. Jag gillar dom där foliepärlorna. Det är så fin lyster i dom. Kram Eva

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Vilka underbara sommar och vårsmycken!

Cattis sa...

Jag blir ju sugen på tulpaner nu...
Får se om jag kan städa såpass att jag förtjänar en bukett :-)

Balkongen ser ut att vara sött smyckad.

Här i Nynäs skiner solen så starkt nu. Ska nog ta och titta ut på min egen balkong och vattna blomstren lite.

Hoppas det är lika vackert hos dig som det är här.

/Cattis