2009-05-06

Rainbow



Så vilka pärlor handlar man när butiken har sjuttioelva sorter, storlekar och olika färger att välja på? Antingen håller man sig till en kulör, och väljer nyanser av den. Eller: alla färger är så fina, och jag kan inte bestämma mej för endast en. Alltså blev det många små påsar med 2 mm japanska seedbeads i regnbågens alla färger. Så -nu är det bara att välja och vraka i min lilla samling när det blir dags för nästa projekt. Vilken av färgerna tycker du är läckrast?
I bought some new seedbeads in the beadstore. Which one is your favourite?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad roligt! Det ser ut som en stor godisregnbåge :)


Kram Lena

Sussie sa...

Underbart med alla färger och jag håller med dig, det är svårt att välja bland alla vackra pärlor. En sån skatt att ha hela regnbågen, nu blev jag helt sugen på att göra några pärldjur igen, du har väl testat? Ha en fin kväll, kram.

Petit Eyekiss sa...

Alla!

Allt möjligt och omöjligt sa...

Det går ju inte att välja ut nån särskild färg. Dom är så vackra allihopa, var och en för sig. Jag brukar köpa mina seedbeads på Panduro. Dom har ett otroligt bra utbud av olika storlekar och nyanser. Ha en skön dag. Eva

Anonym sa...

Från vilken hemsida har du köpt dessa? :) Är väldigt tacksam för svar.

Mvh Sandra
TwixSandra@hotmail.com