2008-10-18

Lördagstema: Home Sweet Home


Borta bra, men hemma bäst; speciellt när hösten och mörkret kommer och vi vill sitta inne och mysa. Välkommen till mej: Här har jag "möblat" i svart och vitt, och med några färgklickar därtill, sköna fåtöljer, mjuka kuddar, massor med stearinljus! Fåtölj med fotpall -Josef Frank Spegel, hylla, kuddar -Ikea Ljuslyktor i kristall -Orrefors

Home Sweet Home - Welcome to my home : I found some nice stuff in black and white, and also some interior parts in bright pink and with pattern. Armchair with footstool from Josef Frank Mirror, pillows and shelf from IKEA, Candelsticks in crystal from Orrefors.

I wish you all a nice weekend!

4 kommentarer:

Willewira sa...

Hej!

Jättekul att du tittade in hos mig! Och att du lämnade spår! Annars hade jag aldrig fått se dina vackra smycken.

Vad duktig du är! De är jättefina dina smycken.

Du är hjärtligt vällkommen tillbaka till mig.

Om jag kommer tillbaka behöver du inte undra över...

ha en fortsatt bra helg!
Kram Willewira

Jenny Oak Fae sa...

HÄFTIGT collage!!!

Tack för din gulliga kommentar..!

: )

Ha en fortsatt fin helg!

KRAM, Jenny

<3

Poppins sa...

Snygg kombination med svart/vitt och lite färg till det. Mysigt och ombonat.

Sara Mårtensson sa...

Hejsan!

Tack så mycket och tack detsamma! :-)

Dina pärlsmycken är underbara!!

Ha en fin vecka!!

Kram Sara