2009-02-06

Matplats /Kök

Hemmets hjärta -köket!




Så fortsätter jag lite på temat "mitt hem är min borg"..
Om badrummet är det mest nödvändiga rummet i ett hem, måste köket vara hemmets hjärta!
Här har jag lite bilder att visa från själva matplatsen.
Den ska ju vara rymligt förståss, ljus och trivsam, vit lantlig stil -gärna med marina inslag för den rätta nordiska skärgårdskänslan! Möblerna ska vara av god kvalite', svensktillverkade (närproducerade) och Svanenmärkta. Vita linnedukar, kristallglas, många stearinljus....Välkommen till bords!
PS. Detta skulle kunna vara hemma hos mej..DS
Sköna H
em kör nu Köks-tema på nätet; "Utvalt till köket": http://www.skonahem.com/inredning/kok-bad/utvalt-till-koket/
Kika in där för sköna oumbärliga köks-prylar!!

5 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej på morgonkvisten.
Vilket läckert kök du har.
Där kan man sitta och mysa med en fika länge.
Kram Synne.

Mitt hvite hus sa...

God morgenO=)
Så kosleig kjøkken du har, koselig bord og borddekning også=)

Håper du får en fin helg. Klem Kerstin

DRÖMHUSET sa...

De köksmöblerna är bara så fina, skulle jag inte tacka nej till :-)

Har en tävling inne hos mig! En degskål i valfri färg från Gerbera och Casual Living står på spel :-)

Kram Sofie

Sara Mårtensson sa...

Supersnyggt!! Är också så sugen på nya vita snygga köksmöbler men det får vänta.

Ha en härlig helg!

Kram Sara

mamas kram sa...

Din matplats är verkligen mysig och fin! Där kan man sitta, äta och småprata gärna och ofta...

Ha en fin helg!
Doris

(Jag hoppas det är okej, när jag örsöker att skriva på Svenska. Så kan jag lära mig lite...)