2010-04-11

Assort! / Ordna!



So -what happened to the mess among my supplies ?!
..First: Thank you for all good advises!!
Well, I bought some new 'glass-pots' with beautiful pink covers. Here i put beads, ribbons and buttons i use often.
I assorted all small parts by colour, and i guess all the organizing was pretty fun itself!
I must admit i got some thankful help from 'Little E'. She loves to keep tidy!

Så, vad hände med min röra som behövde rensas upp?
Först köpte jag några nya glaburkar med lock i vackert cerise. Här i lade jag olika pärlor, band och knappar jag använder ofta. Det mesta sorterades efter färg, och organiserandet i sig blev väldigt roligt!
Tack för alla goda råd!
Jag måste erkänna att jag fick god hjälp från 'Lilla E'. Hon är såå bra på att hålla ordning!

6 kommentarer:

(eddas) sa...

Det er så deilig når alt er i orden og system:)og en kan finne ting med en gang:)
ha en flott dag
eddaKlemmer til deg:)

Lúcia sa...

Hi Eva, these glass-pots are fantastic!
I love the color.
Lúcia

Anonym sa...

Kära Eva, vilken förförisk anrättning Du bjuder på idag!! Ordning? Jag är en sån där falsking som har en proper och ordentlig yta, men djävligt rörigt vid närmare granskning av lådor och dylikt... men har valt att tycka att det är lite charmigt ;) och inte minst mänskligt!

Agneta with love

Katta sa...

Snygga burkar du köpte. Jag har med börjat ordna upp mitt trassel i små plastlådor nu återstår bara problemet var ska jag ha lådorna sen ;) Önskar dej en bra söndag, kram Katta

Anneli sa...

snygg ordning där, blev ju bra och färgglatt...
kram
annelie

Petit Eyekiss sa...

Oh, så fina burkar! Jag förstår att det blev bra. Lilla E är en mästare på sånt!
Kram
Bettis