2008-12-13

Lucia



En riktigt fin Luciadag önskar jag er alla!
Have a real nice weekend!

4 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Vilket fint collage!

: )

Ha en fin Lucia-dag du också!

Kram, Jenny

<3

Anneli sa...

Vilken fin bild
Önskar dig detsamma!!
Kram/Annelie

Allt möjligt och omöjligt sa...

Luciadagen är snart slut, hoppas den varit bra, och jag önskar dig en riktigt härlig tredje adventssöndag. Jag ska plocka lite med mina pärlor imorgon. Har en beställning och det ska vara rött :-) Typiskt nu i juletider, det var likadant förra året. Kram Eva

Katta sa...

Men hallå där! Har försökt att komma in på din blogg från dina kommentarer hos mej några gånger, det har alltid gått förut men nu går inte det längre så jag googlade på ditt namn nu i stället.Tänkte att du kanske ville veta. Hoppas din luciadag varit bra och att du får en bra advent i morgon, kram Katta