2009-10-21

Min Clutch / My Purse



Min clutch är full av 'allt'...Det är svårt att hitta något i den, för där är så mycket...sånt som är bra att ha...
Likt en ekorre, samlar jag -har svårt att skiljas från -och fast ett läppglas är slut 'kanske det finns lite kvar'...
Nej, nu är det verkligen dags att rensa! Allt gammalt skräp ska bort -bara behålla det jag verkligen vill ha! Hur gör du för att hålla ordning i väskan, eller blir där kanske aldrig rörigt?

My purse is full of 'junk' and I have to clean it up..throw away old things and only save what is really good. I wonder why I 'collect everything' -like I never can decide that the lip-smacker really is empty -and get sick about throwing to the dogs..
How do you keep track of your purse, or will there perhaps never be messy?

9 kommentarer:

Elisa Day sa...

Jag gillar ditt "skräp" Ser spännande ut! Tack för din fina kommentar på min blogg. Blev jätteglad. För den där stranden är som meditation för mig. Befinner mig en magisk fantasi värld när jag är där. Kram

Mia sa...

Ditt kaos glittrar, har färger och ser verkligen inspirerande ut da. Kan faktisk gott föreställa mig att du känner lycka ( och inte förtvivelse) varje gång du öppnar upp den ! Städa det gör man med gamla tablettaskar, tomma cigarettpaket, och varför går jag med en gummisnobb, två halvor av bläckpennor, som inte passar ihop, ett tuggis i karamellpapper ( uttuggat) gamla parkeringslappar, ett halvruttet äpple... du ser bilden nu tror jag :)

Lúcia sa...

Hi Eva,

Nice photo. My purse is quite like yours :)
I can get out home without my address book, my cell phone, my gloss, my eye mask, my comb (I have a lot of hair), my keys, pens, sunglasses, bus tickets, 2 pairs of earrings, ...
Bye

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Inget skräp i sikte så långt ögat kan nå!
Kram
Becky

Bea sa...

Oj, det var mycket vackert i din väska!
Typiskt damer att bära med sig en hel del i onödan ;)
Kram / Bea

OF SPRING AND SUMMER sa...

Min lösning - köp en större väska så du kan ha mera vackert "skräp"!!
Ha en trevlig helg. Ingrid

Yvonne - Frl. Klein sa...

Dear Eva, so nice pearls in your makeup case!
I wish you a wonderful weekend!
Lovely greetings, Yvonne

Petit Eyekiss sa...

Härligt att se E! släng gammalt, du ska ju passera taxfree snart!
Ha det så härligt!
Bettis

Jenny Oak Fae sa...

Ser vackert ut i din väska!

Jag har alltid en enda oreda i mina väskor, hittar ingenting..!

Ha en underbar helg!

: )

KRAM, Jenny

<3