2009-11-13

Treasury on Etsy!!


For the first time I made my own list in a treasury on Etsy.
Get directly to the treasury and leave your comment before it expires!
http://www.etsy.com/treasury_list.php?room_id=93901

Historia, den 15 nov: Underbart är kort..Jag fick pyssel med Treasury-sidan hos Etsy..När äntligen antalet sidor närmade sig 333 satt jag beredd som haren i ett sprinterlopp med massor av adrenalin. Ja, jag kom in..så plötsligt fick jag Error på hela Etsy-sidan, och när jag loggade in igen var antalet sidor uppe i 450..Över hundra personar hade 'mosat in sig' på mindre än bråkdelen av en sekund och jag antog att jag inte kom med.. (För att lägga upp en egen sida med dina favoriter måste antalet sidor understiga 333) Lite besviken blev jag, men några timmar senare fick jag ett mail från en administratör på Etsy med info om att jag hade en sida att fylla. Uj, uj -nu var det bråttom, men jag fick vänta till kvällen innan jag hade möjlighet att logga in. Så äntligen hade jag valt mina favoriter till min egen Treasury och den var uppe -Vackert! Jag blev så nöjd! Tiden tickar på , och 24 timmar senare är den borta. Det var den tid jag fick..Snopet, men såna är reglerna. Länken här ovan fungerar alltså inte längre, men bilden finns ju kvar här...Det gäller att njuta av stunden liksom!! //

7 kommentarer:

Elisa Day sa...

Ska genast kika in på etsy! Tack för din kommentar. Barcelona var underbart. Kram

alteaperle sa...

What a surprise Eva! Thank you for including me in your treasury, you are always so nice!
Love
Anna

Unknown sa...

Tack för din söta kommentar hos mig. Kul att du gillade bilderna!
Vilka underbara blåklocksbilder du visar upp i förra inlägget. är det något som är somrigt så är det dessa.Dessutom påminner de mig om min barndom då jag alltid gick och plockade stora buketter med vilda blommor och med många blåklockor. Skrev tom en sång om denna blåklocka när jag var 10 år.
Nu ska jag kika lite mer på dina fina smycken.
Ha en fortsatt trevlig helg!/Karin

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Vilken fint komponerad Treasury list!
Jag älskar Etsy, vilken inspirationskälla det är!
Ha en skön helg och sköt om dig
Rebecka

OF SPRING AND SUMMER sa...

Fina smycken du har på Etsy. Ha en trevlig helg.

Anonym sa...

Du kära bloggvän, Du står Dig mycket väl bland andra hantverkskonstnärer. Gillar Din Etsy-sida mycket och Dina bilder & alster skall vi inte tala om!

Regniga hälsningar från Österlen

Agneta

Gaia sa...

Hi Angel,

I've been so lazy! I know it's a bit I don't come to visit you!
Please forgive me!!! your comments are always so kind!!! i feel terrible!:)

How are yoU!