2009-11-22

Vinst/Prize: Macrame Friendship Bracelet


En vinnare är dragen i min senaste GiveAway: Ett Macrame Friendship Bracelet till Stil og Genbrug's Helle
Stort grattis och ett armband även till dagens födelsedagsbarn WABI&SABI's Agneta. Vinnarna, vänligen maila era adresser till mej -och ni som inte vann nu kommer att få fler chanser..
Om du vill beställa ett armband är priset 135 SEK :Skicka ett mail med uppgift om måttet på din handled.
The winner in my latest GiveAway is: Stil og Genbrug's Helle who wins a Macrame Friendship Bracelet.My best wishes and a Bracelet to WABI&SABI's Agneta to celebrate her birthday today!
The winners: Please contact me with your addresses! And to those who didn't win: there'll be more chanses..
If you like to order one for yourself..the price is 135 SEK

13 kommentarer:

AnnA sa...

Ett stort GRATTIS till vinnarna från mig!
Vilken lycka att få bära Evas fina armband!
Hälsn
AnnA

(eddas) sa...

Grattis til vinnerene....
bedre lykke for meg neste gang:)
ha en fin uke
klemmer edda

Unknown sa...

These bracelets are amazing!!
And you do them so well!!

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så masse til Helle...


ha en fin fin dag..

klem kerstin

TYRA Hallsénius Lindhe sa...

Grattis till vinnaren, riktigt läckert konstverk!
Ha det gott/ Tyra

mamas kram sa...

Grattis till vinnarna!
Ha en fin vecka,
Doris

Michela sa...

Congratulations to the lucky winner and thank you for hosting this lovely giveaway!

Bea sa...

Grattis till vinnaren av ett så vackert armband!
Kram / Bea

helle sa...

Aj, hvor vildt!!! Er det virkelig mig som har vundet det fantastiske armbånd? Ser det først nu!
Jeg var ved at falde i søvn foran computeren, da jeg så mit navn i din annoncering.... nu er jeg helt pigg og frisk igen!

Tusind, tusind tak, jeg glæder mig meget til at få det.

Stort godnat-kram fra Helle

linnea-maria sa...

Oj vad snyggt! Grattis till vinnarna! /linnea-maria

Anonym sa...

Alltså, Du är ju inte bara en fantastisk konstnär utan även en hjärtgo människa med en alldeles fantastisk intution. Herregud vilken fölse'present!!

Hur kunde Du läsa mig så fantastiskt bra, att detta var precis vad jag behövde för att komma upp på banan igen!!

Vet inte om Du fattar vilken pärla Du är i mer än en bemärkelse.

Fan så glad jag blev, och att Helle-hjärtat och jag nu kommer att bära ett bevis på vår vänskap i form av ett gudomligt & vackert vänskapsarmband - tack vare DIG!!!

Jag skall tända ett finfint ljus för Din goa personlighet i kväll.

Jag snor hela Ditt inlägg rakt av ikväll och lägger på min blogg, tillsammans med lite bilder, är det ok???

TACK TACK TACK TACK TACK TACK

Agneta

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Grattis till vinnarna!
Det är inte alla förunnat att få bära så fina smycken!
Jag glädjer mig åt mina fina örhängen!
Kram
Rebecka

Unknown sa...

Beautiful! Gorgeous choice of beads.