2010-01-20

Brud / Bridal


Now, at last -share the bridal theme with me! Weddings can really be just as you like..and I think of something sweet, white, rustling.. This weekend I will visit the Bridal Fair at Grand Hotel in Stockholm, Sweden. I've heard some 'rumours' that the bridal-dressed models at the catwalk will wear beautifully sparkling jewels...maybe I'll even get a glimps of som jewelry from my newmade-Bride- AngelPearls Collection..See you!!

Nu kommer äntligen Brud-tema hos mej! Bröllop kan ju egentligen se ut hur som helst, men jag tänker något ljuvligt, vitt, prasslande...
I helgen ska jag gå på Bröllopsmässan på Grand Hotell i Stockholm. Jag har hört ryktas att de högtidsklädda modellerna på catwalken kommer att bära underbart vackra brudjuveler ..kanske kommer man även att få en glimt av något smycke från AngelPearls Collection där...Vi ses!!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så spännande att sitta i Din ficka och se så bra det går för Dig! Om jag någon gång skall gifta om mig skall jag se riktigt hypad ut i korpsvart.... jag önskar att jag voro den ljuva typen!

Agneta

Mitt hvite hus sa...

Å så spennende da.. dette var virkelig nydelig.. det er noe spesielt over brylluper og pynt...

Kos deg på messen...

Klem Kerstin

Petit Eyekiss sa...

Klart vi vill se dina smycken på bröllopsmäsan. Alla har ju inte råd med juveler. Undrar vad Sarah ska ha till sin brudklänning?

helle sa...

Behøver man at være brud for at iklæde sig din fine brude-serie? I dont think so!
Lots of luck!

Kram Helle

M. Céu Fernandes sa...

Hi there.
Thanks for visiting me!
I can't wait to see what you will do with those gorgeous pieces!
Big hug,
Maria

Dina frågor sa...

Trodde någon att äktenskap bara handlar om kärlek?
Inte!
Det handlar om så mycket mer: juridik och pengar.
Ofta är det helt enkelt smart att byta samboförhållandet mot äktenskap.
Vill du veta mer?
Missa då inte Dina frågor kl 20 i SVT2 tisdagen den 26 januari!

Elisa Day sa...

Oj det lät spännande! Om jag någonsin mot förmodan gifter mig ska jag ha tokblå kläder :) Och beställa smycken från dig! Kram

linnea-maria sa...

Vad spännande! Hoppas att du hittar mycket inspiration där. Ha en fin helg /linnea-maria

Bea sa...

Så vackert och romantisk!
Vem vet, kanske många vårens brudar bär dina smycken!?
Kram / Bea

vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Eva, vad spännande!
Nu är jag ju lyckligt gift så inget bröllop är på gång här....men annars hade ju valet varit enkelt vad det gäller smycken!
Lycka till i helgen
Kram
Becky

Sarah Of Sweden sa...

Vad kul!
Jag var på en bröllopsmässa innan jag gifte mig och det var jättekul. Ser fram emot att höra mer om mässan.
Man blir inspirerad att göra brudsmycken när man ser dina vackra pärlor.

Kram/Sarah

AGENT 77 sa...

Hej!
Tack för att du kikat in hos mig..vilka fantastiska smycken du gör o så fin blogg, kul att jag hitta hit,,hoppas du har en fin helg..kram E