2010-06-03

Lemons and onions / Citron och lök



Citroner och lök: lika nyttigt som 'ett äpple om dagen'!
Nu är det dags att köra lite klassiska huskurer!
I den här lilla behändiga boken kan man läsa om hur nyttigt linfrön, kaffe och blåbär är, och varför honung och lavendel är den perfekta kombinationen!
Har du någon 'huskur' att dela med dig av?

Lemons and onions..as heathy as 'an apple a day'! This is the perfect book to read when you wonder about what makes coffee, lemon and onion so healthy, or if you like to know what makes honey and lavender a perfect combination! Do you have a special 'HOUSEHOLD REMEDY' to share?

4 kommentarer:

Petit Eyekiss sa...

Bra! Vi testar den på L, för han verkar inte bli bra från sin förkylning. Hostar och är helt orkeslös!
Kram
bettis

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Den där boken verkar bra. Jag brukar vila när jag inte mår bra!

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Citron och vitlök , mina käpphästar i all matlagning!
Mitt bästa hälsotips är att undvika vitt socker, stark ordination från min läkare!!!
Hon säger att det vita sockret sliter på immunförsvaret.
Jag tror henne!
Nya bullar och bud med andra ord!
Kram
Becky

Vida sa...

Kan en del husmodersknep men de handlar inte bara om sjukdom :) Ska nog spana efter den där boken.

Ha det gott!

Liv